Wedstrijdverslag Wadenoijen VR – TEC VR 1

Wadenoijen VR - TEC VR 1

Wedstrijdverslag Wadenoijen VR – TEC VR 1

Zondag 22 september stond onze eerste competitiewedstrijd op de planning tegen Wadenoijen vr 1.

Eerste helft

We begonnen deze wedstrijd vol zenuwen, omdat we voor het eerst een wedstrijd gingen spelen met een compleet team. We waren gebrand om te winnen en alles te geven. Het eerste kwartier ging erg stroef van onze kant. We kwamen er nauwelijks doorheen en merkten dat we echt aan elkaar moesten wennen. De frustratie aan beide kanten liep hoog op. Wadenoijen kreeg hun eerste kans en maakte die goed af. Het was 1-0.

We lieten onze kop niet hangen en gingen door en wilden de 1-1 maken.
Toen kregen we een corner die terug kwam op onze voorstopper. Ze gaf hem mooi terug op onze rechtsbuiten en die krulde hem mooi naar binnen over de keeper heen: 1-1!🧡⚽️
De rust kwam dichterbij en we waren niet echt gevaarlijk voor Wadenoijen. Toen kwam een mooi afstand schot van Wadenoijen die over onze keeper heen ging het was 2-1. Dit is ook de ruststand geworden.

We gingen de kleedkamer in en kregen duidelijk te horen wat beter kon en wat we goed deden van onze trainers. Ze spraken ons op de juiste manier toe en we hebben ook onze rust gepakt.

Tweede helft

De tweede helft begon en het leek alsof er een compleet ander team stond. We begonnen de bal over te tikken en ons spel verbeterde. De bal werd goed rond getikt, Wadenoijen kwam er niet meer goed doorheen.
Er werd vanaf de linkerkant goed getikt en we kwamen door de verdediging heen en dit werd ook mooi afgemaakt 2-2!🧡⚽️

We zagen weer hoop en dit gaf iedereen weer de kracht om door te gaan en de drie punten mee te nemen naar Tiel.
Toen was het zover door goed samen te spelen maakten we de 2-3!🧡⚽️
We waren door het dolle heen en zetten de verdediging muurdicht.

Wadenoijen leek in te zakken waardoor het voor ons gemakkelijker werd om te voetballen en dit deden we ook zeker. Toen werd er iemand van ons rond de 16 meter neergehaald en kregen we een vrije trap mee. Ze krulde hem mooi om de muur heen en daar viel de 2-4!🧡⚽️

Onze dag kon niet meer stuk, nu was het voor ons puur uitvoetballen. We werden moe dus dit lukten niet meer het was genoeg en wachten op het fluit signaal en die kwam. Het werd een feit de eerste competitie wedstrijd werd gewonnen met 2-4 en de punten namen we mee naar De Lok🧡⚽️.

We hebben gestreden en dit blijkt ook uit het resultaat. Wat een top prestatie van onze dames en de trainers die ons continue stuurden.
De supporters ook niet vergeten die ons hierdoor heen hebben gesleept. Dank jullie wel!

Op naar volgende week thuis tegen SCG’18.

Eindstand: 2-4🧡⚽️
Doelpunten: Gerda, Ksenija, Gerda, Kiana

Huis Verkopen