TOTAL Club Voetbalactie

Bezorg onze club meer inkomsten

Uitbreiding Sponsorcommissie & nieuwe sponsorbrochure

De Sponsorcommissie van sv TEC Tiel bouwt hard aan de Businessclub. Ter versterking zijn 2 nieuwe leden tot de sponsorcommissie toegetreden en is er een nieuwe sponsorbrochure uitgegeven.

Sponsorcommissie SV TEC uitgebreid met 2 extra teamleden t.b.v. werving nieuwe leden businessclub en lancering nieuwe sponsorbrochure met richtlijnen

De Sponsorcommissie van SV TEC is blij met het toetreden van twee nieuwe, extra leden tot de commissie. Nieuw in het team zijn Adrie van Elzelingen en Gökhan Önder.

Adrie van Elzelingen uit Werkendam is jarenlang actief geweest bij Kozakken Boys in Werkendam en gaat (potentiële) sponsors in het gebied tussen Tiel en Gorinchem benaderen. Daarnaast brengt Adrie jarenlange ervaring mee als het gaat om een mooie businessclub te onderhouden en verder uit te breiden. Gökhan Önder, zelf subsponsor en lid van de businessclub is het 4e teamlid.

“We zijn blij met de komst van Adrie en Gökhan. Adrie brengt een enorme ervaring mee op het gebied van sponsoring, commerciële zaken en het onderhouden van een businessclub. Gökhan

heeft een gigantisch netwerk vanuit zijn beveiligingsbedrijf en zit bij veel eindbeslissers uit  de middenstand al aan tafel  en heeft  dan een mooi bruggetje naar TEC.”, geeft Johan Verweij commercieel manager van de club aan.

Jan Vissers en Johan Verweij waren voor de huidige sponsors  al het vertrouwde gezicht en met de nieuwe brochure hopen zij de businessclub  van nu ongeveer 100 man uit te kunnen breiden naar 200 stuks in de komende jaren.

“Met de inkomsten van onze sponsors is het noodzakelijk om de komende jaren de juiste investeringen te doen op het sportpark, die nodig zijn voor onze leden en supporters, maar ook voor onze sponsors. Zo hoort bij een 2e divisieclub hoort een sponsorruimte waar sponsors uit de Betuwe kunnen netwerken en genieten van voetbal op niveau. De inkomsten uit de businessclub worden gebruikt voor  materialen voor de jeugd, de G-teams, het meisjes- en damesvoetbal en jeugdopleiding. Maar ook verduurzaming van het sportpark, zoals ledverlichting en zonnepanelen kosten eerst geld om daarna kosten te kunnen besparen. Alleen op die manier kun je aan gezonde club blijven bouwen.”

“De kosten van het 1e elftal worden nog steeds gedragen door onze hoofdsponsor middels een stichting”’, aldus Johan Verweij. “En dat is in de 2e divisie wel een unieke situatie. Daarom zetten we nu stevig in om de jeugdopleiding naar een hoger niveau te tillen. Uiteindelijk willen supporters kwaliteit uit de regio. Daarnaast moeten in Tiel de clubs het doen zonder ondersteuning van de lokale overheid, waardoor er telkens goed nagedacht moet worden wat financieel wel haalbaar is in een meerjarenbegroting voor de club.”

“Er zijn daarom diverse pakketten voor onze sponsors  beschikbaar.”, geeft Jan Vissers aan. “Van balsponsor tot goudpartner. En met contracten van minimaal 3 jaar wordt er hiermee een gezonde basis gelegd waardoor er de komende jaren er een win-win situatie ontstaat voor zowel onze sponsors als onze club. Met de TV-exposure van bijna 150.000 kijkers per week op ESPN is TEC ook voor bedrijven buiten Tiel een interessante partij geworden. Daarnaast zullen, naast het hoofdveld,  ook de andere velden uitgerust worden met reclameborden. Zo genereren we 24 uur per dag maximale exposure voor onze jeugdsponsors of goudpartners.

Enthousiast geworden van de ambities van onze club en de mogelijkheden die wij onze sponsoren kunnen bieden? Word lid van onze businessclub en neem contact op met Johan Verweij, Jan Vissers, Adrie van Elzelingen of Gökhan Önder van onze Sponsorcommissie.