Komst van Gery Vink

Voor de nacompetitie verwelkomen we een vertrouwd gezicht op De Lok. Gery Vink keert terug als technisch adviseur en werkt samen met trainers Marcel Muhlack en Mohamed El Makrini.
Gery zat tussen 2009 en 2020 al op de bank bij TEC en loodste de club in die periode van de derde klasse naar de tweede divisie. Hij ziet zijn terugkeer als een vriendendienst en mooi gebaar naar onze hoofsponsor, die altijd goed voor hem is geweest en waarmee hij een warme band heeft onderhouden. Gery heeft er zin in. Welkom, Gery.
Woensdag eerst uit bij vv Heino, zondag de return in Tiel. Kom op TEC!





